Wednesday, December 26, 2012

dina kloka ögon i Hermes parchemin - pergament beige Epsom läder

hermes väskor talade lätt, vad "saker innan, on-off", tänkte han att livet är en skrivbar skiva? Tidigare sagt radera smärtsamt att radera det? Jag kan inte göra det, kan vi inte göra en livstid. Jag satt ensam i ett mörkt rum daze slip förbi alla flyga från mina ögon, tills du Gu hålls Kwan ringde mig.

Han frågade väskor online, "hemma?""I.""hermes kommer leta efter dig."hermes mild röst: "Välkommen."Ta bilnycklarna, körde hem en liten Jeep gå hermes. Jag sa till honom redan etablerat en relation, med undantag för den första dagen, har jag alltid varit helt yrkesbyggnader, oavsett hur sent jag måste skynda hem, eller låta honom gå hem. hermes inte ha åsikter respekterade han mig alltid.

handväskor online står i en mörk hall knock på dörren, nådde han ut till i rummet håller hermes, "gör ingen knackning på dörren, är du inte utan nyckel, kom i sin egen.""Jag trodde du skulle äta förrän sent, trots allt ...... familjesammankomster fest?" hermes log.

http://www.hermesswedenv.com/

No comments:

Post a Comment